Emelie 20!

Igår fyllde Emelie 20 så hon hade kommit hem ifrån Norge för att vi skulle fira henne lite.
Det blev då en middag på Lörudden med 12 vänner. Mycket trevligt var det. Väldigt god fiskgryta med saffran åt jag.
Sedan splittrades alla när resturangen stängdes och några drog på pubafton på skatan och resten drog in till stan. Själv drog jag hem som den lilla tråkiga pensionären man är... Men jag var så himla trött!!



Födelsedagsbarnet

Kvällens roligaste:
Vi kör ut på skatan och kommer precis till några hus där de vill att man ska sänka farten.
Kajsa: Akta!!! KATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATT!
Jag: Öh.. Kajsa, de är inte riktiga.
De var då kattskyltar med reflexögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0