Lördag

Nu i helgen har jag jobbat ute på Alnö, solat (badade ej) och gick ut i lördags.
Under lördagen hade jag en riktig ful-dag. Jag hade solat under dagen och fått soleksem, jag har dålig hy samt att jag såg ut som jag var gravid i alla mina klänningar... Bitter och Bitchig blev jag med andra ord.. Det fick gå ut över Mamma och Julia. Att de står ut säger jag bara...;P Lugnade sedan ned mig och hittade någonting att slänga på mig. Sedan bar det av till Julia. Hämtade Helene och hennes kompis Lina på vägen. Jag måste verkligen ha gjort ett fantastiskt första intryck på henne som jag körde och klagade över allt. När jag blir stressad, irriterad eller förbannad låter jag det ofta gå ut över bilen. Mamma kommer ha svårt att sälja den där bilen sen med tanke på vilken omgång växellådan och lamellerna har fått ;P

Iallafall så var vi hos Julia och efter ett tag dök även Matilda upp. Sen drog vi ned på stan och mötte upp Kajsa och Kicki. Vår destination var stadshuset var det tänkt. Lång kö så utav helvete var det. Eftersom de var lönehelg hade de verkligen slagit på stort och öppnat hela Stadshuset. Hed Kandi hette det tror jag. Åldergränsen var 20 men de hade satt upp jättemånga affischer på Hedbergska av alla ställen. Är det inte ganska uppenbart att de som går på gymnasiet INTE är 20. Dessutom var det studentbal samtidigt på Södra och väldigt många av dem drog sedan ner till Stadshuset. Samma sak där... GANSKA UPPENBART. Men de ville inte släppa in Kajsa och Matilda... Varför???!!! Jo, för att vakter är VANDRANDE KROMOSOMFEL som enbart tycker om att missbruka sin makt.

Iallafall drog vi på Svensson, tog en Tequila, försökte på Stadshuset igen och kom in den här gången. Sedan dansade vi loss. Väldigt bra dansgolv och bra musik måste jag säga. Sedan var det någon idiot som kastade ut någonting(tror det var en toarulle) genom fönstret på killarnas toalett så det flög glas över hela innergården och en tjej skar upp benet. Satt alldeles bredvid men fick som tur vad inget glas på mig. Träffade även Patrik från jobbet som gömnde sig för någon tjej som, enligt honom själv, förföljde honom. Alla splittrades och till sist var det bara jag, Julia och Matilda kvar.
Vi drog hem ganska precis vid 3 då de stängde. Kändes ganska mysko när man kom ut och det var jätteljust ute... Man ville ju inte direkt åka hem och gå och lägga sig då.
Kul kväll iallafall:D



Kommentarer
Postat av: JUUUULIA

Jenny..Hur kunde du???? Har då aldrig sett så fula bilder på mig ever!!!! celluliter, fula vinklar,myggbett och FETT!!! ÅÅÅÅÅÅ

2009-06-01 @ 22:39:07
URL: http://fjuniiis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förlåt:'( Jag tänkte faktiskt inte ens på det. Vilka bilder vill du att jag ska ta bort? :P

2009-06-02 @ 08:26:57
URL: http://penpen.blogg.se/
Postat av: lehnalina

GAAAAAAAH lägger kameran på 20 kg eller har jag helt fel självbild av mig själv? :-p Haha

2009-06-02 @ 21:00:58
URL: http://lehnalina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Efter många år av misslyckade bilder har jag lärt (intalat) mig en sak: The Camera Always Lies!!! ;P

2009-06-03 @ 12:20:26
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0