Studentdagar

Oavsett ifall det är jag som tar studenten eller inte, verkar det som att studentdagar aldrig är riktigt bra dagar för mig.
Ifredags firade vi Bea så dagen började ju bra iallafall. Det blev faktiskt riktigt fint väder precis när de skulle gå ut, så de hade ju tur. Bea var jätte söt som vanligt och trevligt hade vi. Hon fick även en likadan dator som jag har. Mycket bra present måste jag säga.



Bea och Julia

Det mindre bra började sen när vi skulle gå ut. Jag, som har en inflammation i vänsterfot och ett sår på ovansidan av höger fot, vilket gör att jag varken kan ha högklackat eller ballerinaskor. Kunde därför inte heller ha klänning eftersom de ända skorna jag kunde ha var min converse och jag kan inte ha de till klänningar pga mina korta ben. Det blev därför jeans, t-shirt och converse i början, men sen fick jag se hur fin Helene var så då sket det sig. Fick därför låna Julias pappas bil (min var ganska inparkerad) för att åka hem och byta look. Väl hemma glömmer jag så klart min skinnjacka med mina egna bilnycklar i, så jag får därför låna en jacka av Julia som inte riktigt ser ut som mina vanliga stil (den var ljusgrön med texten "Golddigger" på ryggen). Blev även mina högklackade stövletter eftersom jag inte stod ut med att vara så nedklädd. Drog sedan ner till Irish där vi träffade mycket konstigt folk. Sen var vi så trötta att vi inte orkade dra vidare någon annanstans så vi gick till Kebab city och fick sedan skjuts hem av Helenes pappa.
Speciell kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0