EPiServer kurs i STHLM

Nu sitter jag på kurs här i Stockholm.


Det här är det vi får lära oss ;)


Jag kom hit sent i måndags och har bott i det minsta hotellrummet i världshistorien på Nordic Sea. Kursen är på Rica Hotell som har små goda karameller och  förmodligen det godaste kaffet jag någonsin druckit. Ganska intressant kurs faktiskt, jag har lärt mig ganska mycket. Igår var jag och en Marie-Louise (från kursen) ute och gick i Stockholm. Hon hittade här som tur var för annars hade jag gått vilse. På kvällen köpte vi en varsin liten vinare och en varsin kycklingtortilla och satt på hennes hotellrum och kollade på Den Rätte För Rosing.
Jag fick ta med mig skräpet och när jag stod och lastade in de tomma vinflaskorna i en soptunna så kom så klart en sån där polisvakt. Han sa ingenting men han fick mig att känna mig väldigt skyldig av någon anledning.
Kommer komma hem till Sundsvall kl 10 ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Helene

Vad tycker du om 'Den rätte för Rosing' då? :P Haha jag tycker programmet är så jävla pinsamt. Alla killar verkar typ vara där för att få resa och ha kul ^^

2009-03-18 @ 20:38:32
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är fruktansvärt B:igt. Väldigt pinsamt, samtidigt väldigt smart. Det ger ju verkligen tittarsiffror. Alla vill ju se vad hon har hittat på för desperat den här gången. Den där gigantiska ankmunnen, hennes små grisögon och de där JÄTTE pattarna. Jag fattar verkligen inte att någon kan tycka hon är det minsta snygg. Dessutom är ju alla killar sjukt mycket yngre än vad hon är. Tyckte det var klockrent när en av killarna jämförde en konversation med henne med en konversation med en brödskiva. HAHAHA!! ^_^

2009-03-18 @ 21:16:54
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0