Helgen

Sorry för dålig uppdatering. Jag har bara haft temporär torrperiod i huvudet. Jag jobbar på det ^_^
Tänkte iallafall berätta vad jag hade för mig i helgen.

I fredags
for vi först ut till Björkön för att gratta Kicki sedan fick vi sjuts tillbaka av snälla Emelie,  till Haga för en lite förfest för att sedan dra ned på stan. Först drog vi på Irish för en liten tequila som jag fick ta själv. Sedan bar det av till stadshuset där "Parken" spelade. Hade ingen aning om vem det var och han var väll inte särskilt bra heller. Dansade gjorde vi iallafall. Sen vi tre någonting, gick vi till Max eftersom Matilda ville ha glass. Hon och jag bytte då skor för jag hade fått lite ont. Efter det vandrade vi omkring lite i hamnen innan vi fick sjuts hem av Matildas mamma.



På lördagen blev det grillning hos Julia. Jag känner att jag och min gamla kropp inte orkade dricka mer än en dag i veckan så jag höll mig till cola den kvällen. Trött var jag också, började längta till sängen när kl var 9. Sen drog vi ned på Irish, trots mina hängande ögonlock, bara för att kolla på människor. Var ganska intressant faktiskt :)





Jag fick äntligen komma till min säng till slut och somnade sött.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men jenny vad är resten av bilderna på dig???

2009-05-14 @ 16:29:39
URL: http://fjuniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0