Burning Oven

Shit vad det stinker när man använder en oanvänd ugn för första gången.
Jag vet inte ifall killen som bodde här före mig köpte ugnen alldeles innan han skulle sälja eller ifall han helt enkelt aldrig använde den, men helt jävla oanvänd är den definitivt. Skulle nämligen göra ungstekt lax för första gången och satte igång ugnen som jag brukar göra hemma. Men efter ca 5 min började det lukta brännt och riktigt stinka i hela lägenheten... jag fick så klart panik och trodde att någonting hade gått sönder, så jag ringde till pappa. Instruktionerna jag fick av han var; Vrid upp på högsta och bränn skiten ur den i en halv timme, med fläkten på och ett fönster uppe så ska du se att det går över.
Japp, då pröver vi det då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0