Matlagning

Nu har jag faktiskt bestämt mig att försöka börja laga mat.
Jag lagade ju lax med kokt brysselkål och broccoli för någon dags sedan, och iförgår lagade jag faktiskt honugsglaserad kyckling efter att ha läst receptet på en blogg och tyckte det lät gott. Men det tog en jävla tid och var inte alls så gott som det låter.


(Riktigt så här snygg blev inte min...)

Men jag försökte iallafall och det är väl det som räknas :D Igår åt jag Tonfisksallad för att jag inte kunde använda fläkten i köket eftersom sotaren varit där och rivit ut den. Men det var ändå gott. Ikväll ska jag äta hos mamma och pappa eftersom pappas kompis Bagarn är på besök, men jag kommer dock ej slippa undan matlagning där ändå ;P

Gud vad kul att läsa om detta... mitt liv är lika intressant som att se färg torka, just nu. Håll till godo.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha tycker det är så jävla skönt att du gjorde Honungsglaserad kyckling liksom..... honungsglaserad, värsta lyx.... typ..... eller nåt...... jag önskar dig all fortsatt lycka i köket i alla fall :) jag är på g där nu jag med!

2009-12-06 @ 22:39:31
URL: http://hejtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0