Mor och Far

Jag sov över hos Mamma och Pappa igår kväll eftersom jag saknat dem lite.
Ända sen jag flyttade hemifrån har jag verkligen uppskattat mina föräldrar mycket mer än när jag bodde hemma. Jag var så sjukt mammig och pappig igår så det var inte sant och det var så mysigt att vara hemma i Birsta. Att krypa upp i den gigatiska soffan med dem och slökolla på TV(eftersom jag inte har någon TV hemma). Sen i morse när jag vaknade hade de ställt iordning lördagsfrukost med rostade mackor, kaffe, bireost mm. Och pappa hade tänt en brasa. Det var så himla mysigt och gott eftersom det även var första gången den här veckan jag hunnit äta frukost :)
Jag ska ju även vara med dem imorgon eftersom det både är Fars dag och Pappa fyller år imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh låter super mysigt :) ja saknar mina föräldrar massor jag också:)

2009-11-07 @ 17:02:36
URL: http://emeliegerzina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0