SNÖ!

Idag när jag vaknade hörde jag ett väldigt konstigt ljud.
Ett slags frasande ljud, som det låter när små, små hårda saker stöter emot någonting hårt och massivt. Då kom jag på vad det var och drog upp persiennerna. SNÖ! Jag var alldeles överlycklig när jag såg att det börjat snöa. Äntligen!
Denna lycka byttes snabbt ut när jag kom ut och märkte att det var slask alltihop...
Jävla skit! Varför kan det inte vara minusgrader? Vad är det för mening med att det ska snöa ifall det inte är minusgrader?!
Men det kändes ändå som att det var på tiden eftersom det började snöa i Stockholm för flera veckor sen (även om det var väldigt lite och smälte bort snabbt) och vi bor ändå i Norrland.


Om det ändå såg ut så här


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det snöar här idag också;)

2009-11-05 @ 10:35:25
URL: http://emeliegerzina,blogg.se
Postat av: Bea

Men nej Jenny usch...snö vill vi inte ha =/

2009-11-05 @ 12:47:07
Postat av: Qb

jag hatar snö!

2009-11-06 @ 10:02:08
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0