Lugn helg

Framför väntar mig endast en lugn helg.
Jag har nämligen föreläsningar idag kl 3 till 6 och imorgon från halv 11 till 4. Jag är ganska nervös eftersom jag tog en titt på första uppgiften igår. Min hjärna har ju legat i vila i nästa 1,5 år så hur jag ska kunna klara av den uppgiften med att reflektera och jämföra olika tidsepoker i den grafiska design historien med varandra, undrar jag verkligen över. Men jag har ju ganska mycket tid på mig eftersom jag inte behöver vara klar med den förrän 4 december.

Annat en det ska jag väl bara fortsätta fixa med lägenheten. Köpa lite förvaringsgrejer så jag kan stuva undan allting som ligger framme. Så det blir nog en sväng på Ikea och möjligtvis lite annat inhandlande. Sen nästa helg är det Högskoleprovet (vilket kommer gå åt helvete) så även det kommer bli lugnt...kanske. Men helgen efter det är det HALLOWEEN! Och då blir det jättefest! Frågan är bara vad man ska klä ut sig till. Hade tänkt mig vampyr men det känns som att det är så jävla inne nu att alla kommer vara det och det kommer bli så tråkigt... Hmmm.. kanske ska ta Kajsas råd och köra på pumpa...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0