Yo Ma Peeps!

Sorry för dålig uppdaterande, men jag har varit dödligt sjuk ett par dagar.
Nu är jag däremot på bättringsvägen. Haft något slags influensavirus. Kan ha varit svininfluensan, jag vet faktiskt inte. Men nu känner jag mig nästan som en människa iallafall. De senaste dagarna har jag bara velat dö. Jag tror jag aldrig haft så konstant ont i hela kroppen förut och inte en enda värktablett hjälpte, och det spelade ingen roll hur många jag tog.
Men men, nu är den värsta delen av helvetet över så nu när febern, illamåendet, frossan och nerv- och ledsmärtorna är över så har jag bara halsontet och huvudvärken kvar och det kan jag åtminstånde ta tabletter för:D
Annat än det har det inte hänt så mycket. Min lägenhet är klar för inflyttning men i mitt tillstånd har jag inte kunnat gjort så mycket för att flytta in. Det blir nog till helgen ifall jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0