Den resterande helgen

Under resten av helgen tog jag det bara lugnt.

På lördagen
vaknade jag som vanligt upp hemma oss Julia där vi började dagen uppkrupna i soffan framför Snygg, Sexig och Singel med amerikanska pannkakor som Bea gjorde till frukost. Trevlig värre :D Efter det var det hem och slappa. Gjorde absolut ingenting förutom att vi åkte på Elgiganten och köpte en dammsugare och sedan på Ica Maxi där det blev mat och en till Harry Potter bok :P Sen var det bara mys med mamma hela kvällen med Tapas framför Marley & Me som vi hade köpt. Mysig film.

Sen på söndagen vaknade jag kl 9 av att Erik förde ett himla liv. Då hade ha precis kommit hem från en ganska så blöt utekväll. Han hade sovit några timmar på ett hotellrum men kröp ner i sängen så fort han kom hem. Jag däremot, satt mest och slökollade på Tv halva dagen innan mamma och jag åkte och köpte lite grejer och åkte och städade lite i lägenheten. Efter det försökte jag göra fransk manikyr... Vilket är praktiskt taget OMÖJLIGT. Det tog hur lång tid som helst men till sist tycker jag nog att jag fick till det rätt bra.
Därefter åkte jag iväg och hämtade Julia för en liten promenad runt Sidsjön och efterdet solade vi lite. Den här gången kommer jag som tur var ihåg att stänga av ansiktskanonen, så jag blev inte lika röd som förra gången :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0