Världens mest otränade människa!!

Jag är mycket väl medveten om att jag har gått upp i vikt och att jag känner mig allt annat än hälsosam just nu. Men det var fan skitpinsamt när de ringde igår ifrån EGO.


- Ja, hejsan det här var ifrån EGO hälsostudio.

- Eh, hej

- Ja, jag ser här att det var ett tag sen du var och tränade...

- YEAH! Just Rub It In Will Ya!!!

Nä, det var inte så jag svarade, utan jag kom med ett väldigt trovärdigt utlägg om att jag har väldigt fullt upp nu och helt enkelt måste prioritera bort någonting och att i det här fallet blev det träningen. Men det kändes väldigt pinsamt allt ihop iallafall. Typ som att det var fruktansvärt uppenbart att jag var en tjock latmask som föredrar att krypa upp i soffan med en bok... Vilket är sant! Men de behöver väll inte ringa och påminna mig och få mig att få ÄNNU mer dåligt samvete :S


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha dom ringer alltid och påminner folk som inte har tränat på ett tag ju :P Det gjorde dom för mig med.

2009-09-17 @ 15:50:56
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men jag tycker att det är lite påträngande :S

2009-09-17 @ 15:57:33
URL: http://penpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0