Bantning

Jag vet att jag är allt annat än hälsosam just nu, men nöden har ingen lag.

Just nu hårdbantar jag, fast bara tills imorgon 07.00 för det är då det är invägning. Jag vägde mig i morse och hade så 2 hekto kvar till målvikten. Sen har jag bara ätit ca 650 kalorier idag och gick hem efter jobbet så nu jag borde klara mig imorgon. Men för säkerhets skull så får jag inte dricka nå mer vatten nu och jag ska sova med kläder för att vätskebanta. Vet fan inte ifall jag kommer kunna ta mig ur sängen imorgon...

Tänkte iallafall få och lägga mig nu så jag slipper tänka på mat eftersom jag är så sjuuuukt hungrig nu. Fryser som fan gör jag också :( Men jag får fan skylla mig själv!!!

Min middag för andra dagen i rad. Smakar faktiskt inte så pjåkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0