The Future

Jahapp, då har man sökt lite allmänt smått och gott till Högskolan.
Det blev mest bara några kurser till mittuniversitetet och två program i Karlstad jag mest skulle kolla ifall jag kom in på. Känns rätt bra. Jag har liksom kommit tillfreds, på något vis, med att vara kvar här i Sundsvall ändå.

Det ända som är irriterande just nu är min jetlag. Igår vaknade jag kl 4 på morgonen och var hur pigg som helst. Idag vaknade jag kl 8 och har aldrig varit tröttare. Jag har fortfarande inte riktigt vaknat. Känner mig som en riktig zombie. Jag tror i oförsig att det delvis beror på att jag är sjuk och har levt på värktabletter den senaste veckan. Men det ska verkligen bli såååååå skönt att verkligen få sova ut i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0