Kul Vecka...

Hittills denna vecka har jag bara jobbat EN dag, och det är idag.
Resten utav veckan har jag legat nedkurad i min säng, i väntan på tillfrisknad med en uppsvullen hals.

Det hela började i Lördags då jag först paddlade drakrodden på dagen med vårt lag; Birstadrakarna. Första loppet gick åt helvete, men andra gick faktiskt skitbra. Trots det blev det ingen medalj i år :(
Efterdet blev det lite snabbshopping med Kicki innan jag drog hem och duschade och gjorde mig iordning innan vi drog iväg till Björkön för Kräftskivan. Det blev även en lite cykeltur för mig, Matilda och Kicki ifrån Björkön ned till Pråmviken. Mycket mysigt i sensommar solen (trots på tok för hög sadel).

Kvällen började med god mat, trevliga människor och bra musik (+snapsvisor). Sedan droppade det in fler männsikor allt eftersom kvällen fortskred. Det blev dock väldigt kallt och myggit framåt natten och jag var trött redan kl 11 efter en intensiv dag, Trots det cyklade vi inte hemmåt förrän vid fyra tiden då det började ljusna.

Dagen efter (efter fyra timmars sömn) kände jag mig lite småkrasslig, men tänkte inte så mycket på det förrän på kvällen då jag knappt kunde prata utan att det gjorde ont.

Resultatet av lördagen blev alltså sängliggande i fyra dagar med ett härligt halsvirus. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0