Flirt-analfabet?

Hello dudes and dudettes!
Har inte orkat blogga på ett tag. Känner mig uttömd på energi.
Iallafall så har detta hänt:
 
• Det har blivit december, årets mest stressiga månad. Dags att köpa julklappar!

• Klackjäveln på mina skor som jag köpte på DinSko har lossnat helt på högerskon och är väldigt lös på vänsterskon. Dragkedjan på vänster är också trasig. Har ju fan bara haft dem i två månader!

• Bjöd Julia på middag i Fredags (hon bjöd in sig själv). Det blev sesamlax med purjoris. Men hon kom en timme sent så maten blev lite torr. Men det godaste på hela kvällen var ju iallafall den flaska rödvin hon hade med sig :D

• Utgång på lördagen. Slutade med att det bara blev jag och Julia, men Kajsa och Kicki tittade förbi och var snälla och skjutsade ned oss till stan. Försökte komma in på Oscar men det tyckte inte vakterna var en särskilt bra ide, så vi drog på Allstar istället där det blev en Captain Morgan shot och en hel del dans.

Sen klantade jag mig lite grann... Jag tror verkligen att jag är någon slags flirt-analfabet.
För att jag ska fatta att en kille är intresserad av mig måste han nästan stå med en jävla skylt där det står ordagrant "I Like You!". Annars går det inte in i min trånga skalle. Julia har gnällt på mig konstant sen i lördags för det där och JA! Julia, jag vet att jag klantade mig och att jag missade nått där. Strö salt i såren bara!



Kommentarer
Postat av: Helene

Vet du vad Jenny. Jag tycker du ska köra en annan strategi framöver. Anta istället att alla som ens pratar med dig är intresserade :D Det blir mycket roligare!

2010-12-07 @ 21:24:24
URL: http://helenewestrin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag håller med Helene, du måste ställa om hjärnan Jenny.... jag hjälper dig gärna hähä ;)

2010-12-07 @ 23:04:23
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: jenny

Hmmm... kanske det. Just nu tror jag bara att de driver med mig. Jag tror jag är lite för misstänksam och skeptisk för mitt eget bästa

2010-12-08 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0