Februari!!

Ny månad!!!
Trots att det bara är ett pyttepyttepytte litet steg närmare sommaren blir man ändå lite lycklig :D Jag, som många andra, vill gärna ha bort snön efter jul och nyår. Då tycker jag att det liksom är färdigt och att den inte behövs mer. Fast det känns ju fortfarande att sommaren är långt bort när det kräksnöar ute och det är -25. Men det gäller ändå att hålla humöret uppe:)
Jag var ju i Norrköping i helgen och hälsade på min fina vän Helene. Roligt var det minsann, men det var inge varmare där nere trots att det ligger ganska mycket längre söderut. Tågen krånglade pga kylan och jag var väldigt nära på att missa båda tågen hem igår. Men hem tog jag mig till slut iallafall.
Tack för en rolig helg Helene, och tack för de fina födelsedagspresenterna :)


Helene och jag på deras inflyttningsfest med 50 tals tema


People
Btw syns det knappt att jag har ett pärlhalsband på mig för att jag är så blek. De smälter in i halsen :S
(Bilder snodda från Facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0