Norrköping

Hejsan, just nu befinner jag mig i Helenes lägenhet i Norrköping.
Jag hade faktiskt lite problem att ta mig hit eftersom mitt tåg ifrån Gävle till Norrköping blev inställt pga vädret så jag blev fast i Gävle några timmar. Väldigt kul var det ju att alla skulle ju med tåget jag skulle med eftersom det även gick förbi Stockholm, så när vi fick höra att det var inställt rusade alla till biljettdisken. Man blev alltså tvungen att stå i kö till biljettautomaten.
När jag väl kommit fram och fått min biljett hade den siffran 122 men när jag tittade upp mot displayen stod det där 62, det blev alltså att vänta en timme bara på att få komma fram till disken och fråga vad som var på gång.
Men allt löste sig och kom på ett direkttåg till Norrköping någon timme senare. Så nu är jag här :)

Igår hade de iallafall 50-tals inflyttningsfest här och just nu ser det ut som ett fullständigt bombnedslag. Ikväll blir det tydligen även vinterkravall vilket även det ska bli mycket intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0