2, 3 & 4 Juli

Denna helg har varit intressant, händelserik och sjuuuuukt varm.

I Fredags hade vi Bantarmiddag med jobbet. Dvs. vi hade ju en Bantartävling i vintras/våras och den som förlorar den får bjuda alla de andra på middag. Men den här gången var det ingen som förlorade, så då bjöd företaget på det istället.
Vi var alltså hemma hos Far min i Spikarna, alla 26 st. Rätt roligt och intressant var det. Det är inte varje dag man ser sina kollegor supa sig så redlösa att de somnar. Själv var jag faktiskt någorlunda nykter och fick istället ta hand om folk. Men jag hade faktiskt roligt ändå.

I Lördags så kom Kajsa och Matilda ut och låg och stekte på altanen. Det blev även ett litet dopp :) Sen tog vi även en liten promenad till Tranviken för en liten glass och lite spanade.
På kvällen hade vi förfest på min nyupptäckta uteplats och drog sedan ned på Allstar i den tropiskt varma juli-natten. Där blev det lite dans och lite drink innan man drog hem. Blev även förföljd av en kille på väg till taxin, som jag misstänkte var hög eller nåt. Knepig typ. Men hem kom jag iallafall.

Sen igår så vaknade jag tidigt och gick ned till stan för att ta bussen ut till Alnö. När jag väl kom fram så gick ju solen så klart i moln. Gjorde ändå inte så mycket. Var mest som i en dvala hela dagen.

Här är lite vackra Photo Booth bilder sen i Lördags. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0