Ännu en jävla lista!!

Alla älskar väl listor (har jag intalat mig)! Så här kommer en jag snott ifrån en mycket välkänd storbloggare.

Senaste:


Låt du hörde: Rising Girl - Lovestoned. Skön slapparlåt :)

Film du såg:
When in Rome som jag laddade hem i tisdags

Mat du åt:
Tonfisksallad

Kram:
Kicki som jag träffade på jobbet igår

Puss:
Inget jag kan minnas, men gissar att det var någon utav gångerna Kajsa försöker antasta mig på fyllan ;)

Känslan:
Mensvärk

Resa:
Aprilresan till USA

Glädje:
Längtan till semestern

Dröm:
Drömde om de satans myrorna inatt. Fast att de är 5 gånger så stora och kryper upp i min säng
:( Hua!

Person du träffade:
Bea

Personen du pratade i telefon med:
Matilda

Personen du fick sms av:
Bea

Gången du åt 7-eleven korv:
Aldrig, vad jag kan minnas

Gången du var utomhus:
Nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Den senaste gången jag kan minnas var 6 Augusti förra året då vi var på Saffran allihopa och firade mammas 49 års dag

Saken du köpte:
Spegelglaspilotsolglasögon (Shit vilket långt ord!) på Indiska


Allmänt:

Ska bli skoj:
Att ta en sista minuten med Matilda och Kajsa!!!! Ska bli så sjuuuukt kul! :D

Ska inte bli skoj: Att visa mig i bikini...

Pålägg som gäller: Ost och skinka brukar alltid funka

Önskar att jag var bättre på: Att komma i tid och att ha bättre självdiciplin

Dagens dryck:
Vatten

Vad saknar du:
Julia, Storebror & en vältränad kropp

Tre band/artister:
Gillar för många, men de som jag har mest på Spotify är Timbaland, David Guetta & Teddybears

Vad har du gjort idag:
Jobbat. Översatt en montage instruktion på Birsta 1P till Engelska

Brukar du svära mycket:
Ja. Så in i helvete för mycket. Inget jag är stolt över...

Hur tidigt stiger du upp:
Mellan 5.30 till 6.00

På helgerna:
Så sent som möjligt, men vanligtvis mellan 8 och 12

Vad ska du göra ikväll:
Diska och städa lutar det åt

Hur många timmar sover du per natt:
Mellan 6 & 7

Vem är snyggast i världen:
Ehh...återkommer där. Det finns ju så många fina pojkar ;)

Vad är det för veckodag:
Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Öluffen i Grekland

Favoritplagg i garderoben just nu:
Just nu lutar det åt den randiga tröjan jag köpte på Forever 21 i New York.

Längd:
163 eller 164 cm... Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg

Vikt:
För mycket

Byter gärna garderob med:
Någon med smak och med min storlek

Byxa eller kjol:
Mest byxor

Senast utlästa bok:
Luftslottet som sprängdes

Mitt rum kan beskrivas som:
Praktiskt taget hela min lägenhet. Litet och stökigt.

Mig själv med tre ord :
Kort, trevlig & överanalyserande

Jag tränar:
Inte just nu. Men jag promenerar och joggar ibland.

Jag ville bli när jag var liten:
Hjärnkirurg

Nu utmanar jag ALLA mina vänner med blogg att också göra denna lista!
Det innebär Kajsa, Julia, Matilda, Helene och Emelie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0