Helgen

Den här helgen har jag mest bara tagit det lugnt.
Mest för att jag varit så förkyld men också för att jag inte har så mycket pengar just nu. Jag försöker ju spara så mycket som möjligt inför USA resan. Tänk att det bara är 11 dagar kvar!!! Helt sjukt vad tiden har gått fort. Jag som har så mycket att fixa innan. 

Med tanke på ingenting så gjorde jag någonting i helgen som jag inte gjort sen jag var 16. Jag sydde!! Kom på att jag hade ett par jeans som skulle läggas upp och ett par jeans jag har tänkt göra om till shorts i ett årstid. Så i lördags drog jag fram mammas gamla symaskin och sydde. Sydde faktiskt sönder två nålar:P Sen råkade jag även sy ihop låren på ett par jeans... Sjukt klantigt. Men då var det bara att sätta igång och sprätta upp skiten igen. Men bra blev det tillslut iallafall.


Så jag lade upp ett par jeans, lagade 4 par och gjorde om ett par till shorts :D

 


Kommentarer
Postat av: Häläään

Oh, fan va ambitiöst :D När du väl är igång kan du väl sy en helt ny outfit åt mig? det borde ju inte vara några problem... ^^

2010-03-22 @ 19:29:34
URL: http://eneleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0