"Rent Generellt" Om Mig

Jag tänkte lista 10 allmänna saker om moi

Jag stör mig jättemycket på när folk säger ajtomatiskt istället för automatiskt
Jag har en tendens att klösa mig själv i sömnen, så ibland vaknar jag med långa rivsår på magen och ryggen (exorcisten-varning)
Enligt Helene så "klickar" jag tydligen också i sömnen. Vet dock ej ifall det är som morse-kod, delfinljud eller som ett ekolod...
Jag hatar ostbågar
Jag är ALLTID sen och skämmas som fan över det
Jag kan ha svårt att slutföra vissa saker och tröttar alldeles för lätt
Jag älskar trollsländor. Jag tycker verkligen att de är otroligt vackra
Jag har väldigt svårt för svensk djup musik som Lars Winnerbäck, Kent, Christian Antilla, Markus Krunegård mm
Jag tycker att Kesha har så oerhört irriterande röst att jag inte klarar av att lyssa på henne
Jag använder orden "rent generellt" och "sjukt" sjuuuukt mycket ;P


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha klockren lista :D

2010-04-05 @ 01:39:54
URL: http://eneleh.blogg.se/
Postat av: Maackyy

fan va läskigt det med vad du göt i sömnen ^^)

2010-04-05 @ 01:52:48
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0