Summary

Snabb sammanfattning av de senaste dagarna:

Torsdag -
Sjuk (trodde jag skulle komma undan denna gång med tji fick jag)

Fredag - Sjuk, men blev hämtad av mor och utskjutsad på ön där jag sov över. Såg The Sorcerer's Apprentice som var ganska bra. Gillade den nördiga huvudrollen.

Lördag - Blev väckt vid 7. Ingen feber. Julhandlade med mamma lite innan jag åkte hem. Julia ringde och ville gå på stan. Kollade runt lite, var och hämtade biobiljetterna till HP och gick sedan ned till biblioteket där jag lånade lite böcker om Industridesign. Öl på Irish på kvällen och drog sedan vidare för att se den näst sista Harry Potter filmen. Den var helt ok, dock lite spretig. Tog en skum taxi hem.

Söndag - Vaknade vid halv 1. Tog bussen ut på ön. Satt mest med mina engelska uppgifter i sista minuten, som vanligt. Lyckades även förstöra en ganska dyr lampa... Otympligare människa får man leta efter.

Måndag - Stooor rensardag! Gick igenom och rensade en massa papper och tidningar. Samt möblerade om lite och la ut lite grejer i förådet. Skulle även städa toaletten men hann tyvärr inte. Gick och lade mig lite för sent.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0