HATAR PARKERINGSVAKTER!!!

Lapplisor och P-nissar måste vara något eget jävla sadistiskt släkte!
Igår skulle jag hämta några på Midlanda och blev för första gången tvungen att, istället för att vänta i bilen på kanten, parkera och kliva ur bilen för att möte dessa människor som jag aldrig träffat förut.

Dock hade jag lite bråttom så jag hade glömt plånboken kvar på jobbet och hade inte en tanke på att jag skulle behöva stå i mer än tio minuter på parkeringen. Självklart blir då flyget försenat, så när de väl kommer och vi går ut till bilen har jag fått en parkeringsböter på 500 kr.

Och inte nog med det. Killarna i den där jävla Q-Parkbilen sitter parkerad alldeles i närheten och tittar och skrattar åt mitt håll när vi går till bilen... Jag menar Vad FAN! Jävla IDIOTER!
 


TÅL de verkligen INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0