Jennifer?

Idag är det sjätte oktober vilket betyder att idag är det min namnsdag :D
Vilket Per Erik på jobbet, påminde mig om. Jag hade glömt bort det, som vanligt. Tycker att det är lite roligt hur olika man ser på namnsdagen. Vissa firar det som en födelsedag med presenter och andra är knappt medveten om att man har en. Dessutom är det typ bara i Sverige vi har namndagar.

Anyway... Inte mycket annat att skriva om.
Klippte mig igår, bara topparna men det känns ändå så sjukt mycket fräschare. Skypade även med storebror och med Julia. Av Erik så fick jag faktiskt lite mattips. Jag lagar visserligen mat, men det blir alltid samma samma. Julia jobbar bara den här veckan ut och sedan ska hon resa runt i Maryland och sen kommer hon HEM! Äntligen!

Annars då?.... nada


(Jag borde fan ha dubbelnamnsdag eftersom alla jämt tror att jag heter Jennifer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0