Zzzzzz.....

Wazzzzap!?
Själv är jag skittrött... why? I have no idea!
Vaknade vid halv 10 idag, var och shoppade lite. TVÅ par nya jeans, lite nagellack, hårsnoddar(Gav bort min sista outöjda till Kajsa på fyllan), ansiktsmasker, ett armband + hårfärg (toning).

Senad kom jag hem, och skulle göra det jag alltid FÖRSÖKER göra, nämligen att städa. Jag skulle plocka reda på alla kläder som ligger slängda över hela lägenheten, jag skulle sortera papper, dammsuga, dammtorka, städa toaletten, torka golv samt diska. Vad av detta gjorde Jenny? Nothing, nada, zip, inte ett skiiiiit! Vad gjorde Jenny istället? Satt i sängen på sitt feta arsel och slösurfade några timmar för att sedan ta en tupplur (för det är ju såååå ansträngande att slösurfa....!!!)

Blev väckt av Matilda som frågade vad jag tyckte om Kajsas förslag till filmkväll. Jag sa att jag tyckte mycket bra om det förslaget, så nu ska jag iväg dit. IIIHHH! Ser att klockan är rätt mycket. Blir sen som vanligt. Men som sagt Kajsa är ju rätt van vid det här laget :P
Och btw: Cum tempore! (Mitt favorit utryck på latin)

Får hoppas att jag inte somnar bara ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0