Anmäld till Högskoleprovet

Så var man anmäld till årets Högskoleprov.
Det här året ska jag ta det ganska mycket mer seriöst än förra gången. Den gången kom jag dit, gissade mig igenom skiten och satt och väntade tills tiden var slut och kollade på hur de andra skrev så pennan glödde. Men det resulterade ju även i ett ganska lågt snitt.
Denna gång dock ska jag minst få 1,2 har jag bestämt mig för, så därför har jag köpt denna i hopp om att den ska hjälpa mig på traven (fick tips av Julias kompis Tove). Och hittills är den faktiskt väldigt pedagogisk och lättläst så jag tror fan att den kan hjälpa mig en hel del :D



Anmäl dig HÄR senast den 15 september


Kommentarer
Postat av: Vera

Fin blogg , Följa varandras ? :)

2010-09-08 @ 10:09:10
URL: http://veralouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0