Höstförkylningen på ingång

Uuuuuhhhhuhuuh....(<---ynkligt ljud)
Jag tror jag börjar bli sjuk igen :( JAG VILL VERKLIGEN INTE BLI SJUK IGEN!!!!
Började i torsdags med huvudvärk, diverse nysningar och allmän hängighet. Tänkte att; HELVETE heller! Gick ned till Apoteket och köpte lite förkylningspreparat i förebyggande syfte + att jag smet in på Systemet och köpte den billigaste flaska whiskey de hade (dvs. 111kr för en halva!). Sedan en sväng på Coop för lite vitlök. Svepte skiten och kröp ned i sängen tidigt och mådde helt ok på fredagmorgon.

Dock efter utgången i fredags mådde jag inte fullt så bra på lördagmorgon, men av andra anledningar... Lördagen och söndagen lunkades på utan några förskylningssymtom. Meeeen imorse vaknade jag upp med en härligt uppsvullen hals... YIPPIEE! Vet inte ifall det är därför jag sov dåligt inatt pga månen (eftersom jag av någon anledning brukar få ont i halsen när jag sover dåligt) eller ifall något litet jävla virus är på ingång. Är bitter i vilket fall... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0