Utgång Fredag

I fredags blev det utgång! Vilket sannerligen tog hårt på mig eftersom jag inte druckit sen Juli.
Jobbade över så jag slutade inte förrän 5 (på en fredag!!!) och blev ju sen som vanligt, men blev iallafall upphämtad av Matilda och kom till Malin i Korsta vid 9. Festade på där, träffade Kicki som var och hälsade på ifrån Luleå, och hade allmänt trevligt. Blev rätt full... Sprang till taxin nästan utan att säga hej då.

Ned till Stadshuset kom vi och försökte komma in på Hoffmaestro, men alla biljetter var såklart slutsålda. Betalade istället in oss på baksidan och lyckades smita upp så att vi hörde de 4 sista sekunderna på sista låten... Men vi såg dom iallafall :D
Dansade på som vanligt, sen helt plötsligt skulle vi gå (jag ifrågasatte inte ens) till Big Boy för att äta (?!). Och iväg vi vandrade på stadens gator i regnet. Blev tillslut upphämtad av en förkyld Pontus som var snäll och skjutsade hem oss.
Somnade så fort jag kom hem.

Och har tyvärr inga bilder alls... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0