And I'm Back!

What up?!
Nu är semestern slut och det dags att komma tillbaka till vardagen igen.
Det har inte hänt så mycket annat än att jag spenderat större delen av semestern med att ligga och steka ute på ön. Det har resulterat i att jag faktiskt blivit ganska brun för en gång skull så jag är rätt nöjd :) Det har verkligen varit en ovanligt fin sommar. Önskade bara att jag gjort lite mer saker under ledigheten. Jag har blivit nästan sjukligt passiv.

Men nu är jag på gång igen, så nu ska det hända grejer.
• Det blir jobb hela veckan och sedan (ifall Julia blir frisk) drar vi ned till Oslo och hälsar på Emelie för lite partey! Det kommer bli nice.
• Sedan (kanske) blir det en lite roadtrip till STHLM helgen efter det, för en störd kräftskiva med lite amsterdam-folk.
• Efter det jobbar jag en vecka till, sedan börjar jag plugga! Det börjar jag faktiskt bli lite nervös för. Omställningen rent ekonomisk kommer nog bli ganska jobbigt... Men men det löser sig säkert :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0