Hello You Fantastic World!

Underbara, underbara värld!
Och nej, jag har inte drabbats av en hjärntumör och jag går inte på antidepressiva. Jag är bara glad idag, tro det eller ej. Jag chockar faktiskt mig själv lite grann. Blivit van vid halvdeppiga och melankoliska Jenny, så glada och positiva Jenny skrämmer mig faktiskt lite.

Jag vet faktiskt inte alls varför jag är glad idag heller. Det har inte hänt någonting speciellt. Jag tackade nej till skolan i Nya Zeeland och jag är fortfarande stressad över arbetsproverna till Umeå, så It don't make sense. Men jag är läskigt lycklig iallafall. Det kan ju vara en sån banal sak som att solen skiner eller att allting idag har funkat så bra.

- Jag sov bra (snarkade högt enligt mamma)
- Vaknade tidigt (pappa väckte mig 04.13)
- Åt en god frukost
- Åt god lunch
- Hann med en 20 min promenad på lunchen i solskenet (eftersom min lunch var så god slängde jag i mig den på 10 min)

Jag är glad! världen är underbar! Lalala lalaaaaaaaaaa! flummflumm!



Apropå det så när jag var liten målade jag alltid solar med solglasögon. ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0