I....I...I just don't know...

Håll i hatten(ifall ni har någon dvs. Det ni håller i är annars helt valfritt) för här kommer ännu ett otroligt fängslande inlägg ifrån Jennys hjärna...
Idag är jag trött... sjuuuukt trött. Vilket är konstigt egentligen eftersom jag kom i säng före elva igår och klev upp(FÖRSOV MIG!!!) kl 07.56. Rent logiskt tycker jag att jag borde vara ganska utsövd. Men nej, tydligen inte. Är inne på min femte kopp kaffe och klockan är inte ens tolv. Vi får se hur denna dag kommer att gå.

Anywho, så igår var jag och Julia på bio och såg True Grit. Gillades starkt! Sköna karaktärer och en annorlunda historia med ganska rå humor. Slutet var lite konstigt, men det är verkligen en film jag rekommenderar varmt.

Annars då?

- LCHF dieten är funkar faktiskt rätt bra. Enkla och goda recept. Har dock inte gått ned någonting denna veckan eftersom jag inte motionerat någonting. Tänkte köra crosstrainer hos mor och far ikväll.

- Jag måste sluta handla grejer. Har shoppat alldeles för mycket den senaste tiden. Senast igår köpte jag ett par nya skor... Not good!

- Förra helgen var lugn. Fredagen vart det middag på Ming Palace med Julia och Karoline och på lördagen vart det filmkväll med Matilda och Julia. Lite kul att välja film eftersom vi har så olika smak :)

Kajsa har även stuckit till Malaysia, där även min far befinner sig. Jag är väldigt avundsjuk. Hon ska vara där i tre veckor och bli utvilad, brun och snygg. Hopppas att du får det helt underbart Kajsa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0