Snart så...

...är det vår!
Äntligen är det februari, och efter det kommer Mars. Den första officiella vårmånaden. Det blir ljusare, varmare och bättre. Alltså bara bra grejer att se fram emot.

Känner mig faktiskt glad idag av någon anledning. Glad, men något trött. Jag vaknade 04.20 idag, så jag klev faktiskt upp och åt frukost och fixade iordning mig då. Var på jobbet kl 6. Inte dåligt :)

I helgen så var jag på laserhallen med Julia, Bea och Beas kompisar. Andra gången i mitt liv jag gjorde det och för att vara ärlig så ville jag verkligen inte följa med. Blev dock tvingad och det var faktiskt riktigt roligt. Första omgången kom jag 13:de av 14 och andra gången avancerade jag mig ganska mycket och kom 9:a :)

På söndagen åkte vi ut till Timrå för att kolla på distriksmästerskapen i boxning. Jag fattade ingenting... men det var faktiskt rätt kul att se folk slåss. Julia stod mest och jämförde med amerikanska boxningsmatcher där de har DJ:s, strålkastare, ölförsäljning och ring-card-girls.
Det skulle ju se skitlöjligt ut ifall en tjej i bikini/tajt klänning kliver upp i ringen i ett par 15 cm klackar i en gympasal i Timrå... Det passar inte riktigt...

Ska iallafall på Boxnings SM på Gärde, nu i helgen igen med Julia, så där kanske de har sånna:P

Jag ber om ursäkt för ostrukturerat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Emelie

här var det 5 plus och strålande sol idag :) rena vår vädret :)

2011-02-03 @ 22:55:23
URL: http://emeliegerzina.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ursäkta om jag stör i glädjen, men mars är väl fan ingen vårmånad?? Då brukar det ju vara svinkallt o snålblåst! Tacka vet jag April...

2011-02-04 @ 22:24:39
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: J

Nu ska vi inte vara sån Kajsa... De officiella vår månaderna är Mars, April, Maj. SEdan blir det sommar Juni, Juli och Augusti osv.

2011-02-07 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0