Decisions...

Under vinterhalvåret märker men verkligen hur beroende av solen man faktiskt är.
Hur stört mycket den påverkar ens humör (iallafall mitt). Idag och igår har jag varit på riktigt bra humör, men på den senaste tiden har jag varit lite off, så att säga. Det beror på flera olika småsaker.

Bland annat att jag håller på att få en vidomstand. Jag som var så glad över att jag trodde att jag inte skulle få någon. Jag har även fått en inflammation i vänsterhanden, plus att jag har en födelsedag som sakta kommer krypande.

Jag är väldigt åldersfixerad och det skämms jag faktiskt för. Men jag tycker faktiskt att det är jobbigt att ännu ett år har gått utan att jag egentligen har gjort någonting med mitt liv. Jag riktigt känner de där jävla ambitiösa nittiotalisterna flåsa mig i nacken och det stör mig som fan.

22, jag blir 22. Det känns som hela mitt liv är ett slags moment 22...

Jag vet inte vad jag vill göra så jag kommer inte härifrån och jag kommer inte härifrån för jag vet inte vad jag vill göra.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tänker "vad fan ska jag göra av mitt liv"/"nej... nu måste jag ta tag i mitt liv" seriöst minst 1 gång om dagen. Så du vet!



Men obs.

I morgon ska vi FESTAAAAAAAAAAAAAAA i alla fall!!!!!!!!!

2011-01-14 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0