Intervju!

I lördags fick jag reda på att jag blivit kallad till intervju av Industridesignutbildningen på MIUN! :D
Blev sjukt glad men samtidigt väldigt nervös. Det stod att jag gärna fick ta med mig mer arbeten till intervjun, än det jag skickat in. Det är bara det att det jag skickat in är typ det bästa jag gjort... Jag har inte så mycket mer. Men jag kanske får ihop någonting innan dess. Jag har ju lite mer än två veckor på mig.


Det här var iallafall det jag skickade in:

1. En trehjuling





2. En 2 kg sockerförpackning



3. Lite blandade arbeten från gymnasiet


Kommentarer
Postat av: Kajsa

PEPPA, PEPPA Jenny!!! Hoppas att det går asbra, den utbildningen skulle passa dig perfekt ju!

2011-05-02 @ 16:29:33
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Kajsa!!! :D Ja, jag hoppas det, men vi får se

2011-05-02 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0