Intervjun

Idag har jag äntligen haft min intervju för Industridesignutbildningen på mittuniversitetet.
Som vanligt blev jag sjuuukt nervös innan jag skulle dit, plus att jag så klart nästan inte hittade rätt byggnad. Den är tydligen ganska nybyggd och finns inte med på den gamla kartan som finns på campus, så jag blev lite halvnervös. Men det löste sig och efter att mitt fantastiska lokalsinne kickade in så hittade jag rätt.

Intervjun gick faktiskt rätt bra. Jag tror att jag gjorde bra ifrån mig och jag försökte mitt bästa med att göra ett gott intryck. Det irriterande med mig när jag hamnar i sånna situationer är att jag totalt tappar förmågan att utrycka mig som jag vill. Det är som att hela mitt ordföråd tar tillfällig semester. Men trots det så tror jag att de fattade vad jag menade.

En annan sak jag upptäckte vad att jag praktiskt taget hade gjort alla mina arbetsprover och arbeten i Illustrator. Det var ju min stora kärlek under sista året på media så det kanske inte är så konstigt. Men en sak jag definitivt behöver jobba med är skisstekniker, även fast de tyckte jag hade gjort ett bra jobb på trehjulingen.

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas. Jag kommer att få beskedet nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kuuuul! Visste att det skulle gå bra! Du ÄR ju skitduktig Jens, du måste bara FATTA det själv ;D

2011-05-12 @ 22:05:26
URL: http://barkholtz.blogg.se/
Postat av: Jens

Thank u Kaj! Känns bra med så stöttande vänner :D

2011-05-13 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0